Jotenkin jännä fiilis, johtuu varmaan huonosti nukutusta yöstä... Mutt siis oon nyt heränny ihmettelemään että kuinka paljon mä oikeesti dissosioin pitkin päivää. On viestejä joita en oo muistanu lukeneeni tai keskusteluja joita en muista käyneeni ollenkaan. Mun käsivarteen on myös ilmestyny outoja palovammoja, joista mul ei oo mitään muistikuvaa. Oon lopettanu tupakanpolton vuodenvaihteessa, niin periaatteessa ne ei oo voinu tupakasta ilmestyy ku ei löydy yhden yhtäkään röökiä koko taloudesta. Tai no siis löytyy joitain tumppeja kun kaverit on käyny, mutt miks ihmeessä oisin sellasen sytyttäny ku ei oo ahistanu niin paljoo tai sillee viime aikoina ett ois tarttenu satuttaa itteensä. Mulla siis on toiminu se, ett käyn kylmäs suihkus tai laittanu lunta anovaa kohtaa vasten, niin ei oo tarttennu itteesä satuttaa. Oon puhunu asiasta hoitokontaktin kanssa, mutt siellä ollaan nyt aika neuvottomia, kun teen ittelleni asioita just sillon kun filmi katkee...

    Oon nyt tosi innoissani! Mun avokki tilas mulle EMP:ltä kaks mekkoo ja ne saapu just nyt <3 Nyt vaan pitäis jaksaa hakee ne postilta, tai siis avokin pitäis ku mä en vieläkään pääse ton jalan kanssa kunnolla liikkeelle... No mutt ihanaa ett ne tuli, pääsen laittaa synttäreiks uuden mekon päälle <3

    Muuten täs on ollu todella tasasta, eikä siinä mitään, tykkään ett on, ku mulle ei toi tunteiden vuoristorata oikee sovi. Se on ihan fine jos jollai muulla on, mutt omal kohal ne vaan tuntuu rankoilta...